Puur ICT zoekt: Helpdeskmedewerker

Puur ICT is op zoek naar een kantgerichte helpdeskmedewerker. Sta jij klanten graag bij met jouw kennis en klantvriendelijkheid? Ben jij die specialist die communicatief sterk is en denk je graag in oplossingen? Grijp dan je kans!

Wat ga je doen als helpdesk medewerker?

Klanten helpen; dat is jouw hoofdtaak. Door jouw oplossingsgerichte aanpak assisteer jij onze klanten. Je monitort, luistert, ontzorgt, registreert en adviseert.

Dit ga je doen:
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten voor vragen en/of problemen.
  • Je registreert het vraagstuk in ons ticketsysteem.
  • Vragen/problemen die je zelf kunt managen, los je direct op.
  • Je ontzorgt de klant en geeft instructies/adviezen aan gebruikers.
  • Je monitort de devices van klanten.

Over Puur

Puur is een frisse organisatie waarbij je als medewerker veel doorgroeimogelijkheden hebt. Wij lopen voorop als het gaat om innovatie en zetten de trend met de implementatie van Microsoft producten.

We werken met Microsoft 365, PowerShell, PowerAutomate, Power Apps, MS Teams en Intune. Vanuit Heerenveen zorgen we met ongeveer 25 medewerkers ervoor dat onze klanten op allerlei Microsoft gebieden worden geholpen.

Wat breng jij als helpdesk specialist mee?

Als helpdesk medewerker weet jij hoe jij onze klanten kunt ondersteunen. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast kan je goed werken met systemen en heb je kennis van Microsoft 365. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht. Ook ben je zelfstandig, secuur en discreet. Als jij goed kunt werken onder tijdsdruk en kunt schakelen tussen werkzaamheden dan is deze functie jou op het lijf geschreven. Ervaring in een support functie is voor ons belangrijker dan je opleiding.

Ook dit breng je mee:
  • Zelfstandigheid: je bent in staat kunt zowel in de groep werken als werken als bij ons op kantoor;
  • Klantvriendelijkheid: je bent verantwoordelijk om onze klanten zo goed mogelijk te assisteren;
  • Oplossingsgericht: voor ieder vraagstuk heb jij een passende oplossing;
  • Flexibel: jij kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden.

Wat biedt Puur ICT jou als medewerker van onze helpdesk?

Puur ICT zoekt mensen waarmee een langdurige samenwerking aangegaan kan worden. Daar zijn de arbeidsvoorwaarden dan ook naar. Om te beginnen bieden we je zekerheid met een tijdelijk contract van een jaar. Wanneer wij beide blij zijn met de samenwerking, verlengen we dit met een jaar om je vervolgens voor onbepaalde tijd aan ons te binden.

Salaris helpdesk medewerker

€1.750,- tot €2.200,- bruto per maand. Naast een telefoonkostenvergoeding bieden we ook:

  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Sabbaticalmogelijkheden
  • Laptop van de zaak

Interesse?

Is deze afwisselende functie waarbij je onze klanten zo goed mogelijk ondersteund iets voor jou? Stuur dan je motivatie en CV naar ikwilwerken@puurict.nl.

Liever eerst wat meer informatie? Neem dan even contact op met Peter Kok, Managing Partner via tel.nr 088-165 2300.

Aan intermediairs

Puur aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv’s (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van Puur zonder geldige schriftelijke zoekopdracht van Peter Kok (Managing Partner), worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd.