Helpdesk held

Klanten beter laten presteren

Helpdeskmedewerker

Wolle jo graach by ús wurkje? Sta jij onze klanten bij met jouw kennis en klantvriendelijkheid? Als helpdesk medewerker help jij onze klanten en ziet jouw werkdag er iedere dag anders uit. Lijkt dit je wat? Grijp dan je kans!

Wat ga je doen als helpdesk medewerker?

Klanten helpen; dat is jouw hoofdtaak. Door jouw oplossingsgerichte aanpak assisteer jij onze klanten. Je monitort, luistert, ontzorgt, registreert en adviseert.

Dit ga je doen:
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten voor vragen en/of problemen.
  • Je registreert het vraagstuk in ons systeem.
  • Vragen/problemen die je zelf kunt managen, los je direct op.
  • Je ontzorgt de klant en geeft instructies/adviezen aan gebruikers.
  • Je monitort de devices van klanten.

Over Puur

Puur is een jonge, frisse organisatie waarbij je als medewerker veel doorgroeimogelijkheden hebt. Wij lopen voorop als het gaat om innovatie en zetten de trend met de implementatie van Microsoft producten.

We werken met Microsoft 365, PowerShell, PowerAutomate, Power Apps, MS Teams en Intune. Vanuit Heerenveen zorgen we met ongeveer veertig medewerkers ervoor dat onze klanten op allerlei Microsoft gebieden worden geholpen.

Wat breng je als helpdesk medewerker mee?

Als helpdesk medewerker weet jij hoe jij onze klanten kunt ondersteunen. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast kan je goed werken met systemen en heb je kennis van Microsoft 365. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht. Ook ben je zelfstandig, secuur en discreet. Je kunt goed werken onder tijdsdruk en kunt schakelen tussen werkzaamheden. Ervaring in een support functie is voor ons belangrijker dan je opleiding.

Ook dit breng je mee:
  • Zelfstandigheid: je gaat zowel thuis werken als bij ons op kantoor;
  • Klantvriendelijkheid: je bent verantwoordelijk om onze klanten zo goed mogelijk te assisteren;
  • Oplossingsgericht: voor ieder vraagstuk heb jij een passende oplossing;
  • Flexibel: jij kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden.

Wat bieden we jou als medewerker van onze helpdesk?

We zoeken mensen waarmee we een langdurige samenwerking kunnen aangaan. Daar zijn de arbeidsvoorwaarden dan ook naar. Om te beginnen bieden we je zekerheid met een tijdelijk contract van een jaar. Wanneer wij beide blij zijn met de samenwerking, verlengen we dit met een jaar om je vervolgens voor onbepaalde tijd aan ons te binden.

Salaris helpdesk medewerker

€2.300,- tot €2.800,- bruto per maand. Naast de mogelijkheid om thuis te werken en een telefoonkostenvergoeding bieden we ook:

  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Pensioenregeling
  • 23 cent per kilometer reiskostenvergoeding
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Sabbaticalmogelijkheden
  • Laptop van de zaak

Ben je overtuigd?

Is deze afwisselende functie waarbij je onze klanten zo goed mogelijk ondersteund iets voor jou?, stuur dan je motivatie en CV naar ikwilwerken@puurict.nl.

Wil je eerst nog meer informatie, dan kun je contact opnemen met Peter Kok, Managing Partner via tel.nr 088-165 2300.

Aan intermediairs

Puur aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv’s (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van Puur zonder geldige schriftelijke zoekopdracht van Peter Kok (Managing Partner), worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd.