Planner dashboard
Eenvoudig inzicht in lopende taken
Als je veel werkt met taken is het planner dashboard een uitkomst. Dankzij het planner dashboard krijg je eenvoudig inzicht in de taken die lopen binnen jouw bedrijf. Op de eerste pagina kan je zien hoe ver een project is gevorderd op basis van het aantal taken die zijn voltooid ten opzichte van het totaal aantal taken die zijn aangemaakt. Lopende taken zijn te filteren op toegewezen persoon zodat alle werknemers gemakkelijk de taken kunnen zien die aan hen zijn toegewezen. Daarnaast is het ook mogelijk om voor jou als teameigenaar alle taken op een rij te krijgen die lopen in jouw teams. Maar ook filtering op team, plan of bucket is mogelijk.
Alle taken waaraan een deadline is gekoppeld kunnen overzichtelijk worden weergegeven in een kalender weergave, maar ook het aantal taken dat er voor een bepaalde week gepland staan op het niveau van een team, plan, bucket, persoon of teameigenaar worden op een van de pagina’s getoond. Vanuit iedere tabel waarin de lopende taken worden weergegeven heb je ook de mogelijkheid om door te klikken naar de teams pagina waar de taak staat. Zo kan je direct aanpassingen maken in de taak of doorklikken naar andere onderdelen binnen het team.